CLICK ME CLICK ME!

27.2.10

为什么总是我?

为什么我总是需要顾及别人的感受?

为什么我没有言论自由?

为什么我总是需要想想,我的话是不是伤害到别人?

为什么我总不能光明正大地把话说清楚?







为什么,没有为我想想,我的感受呢?




I do have my feelings.
I do feel.
I do get angry.
I do get pissed off.
I do get angry and pissed off by someone's words and sentences.
But what can I do?

No comments: